Wednesday, September 22, 2010

Må man godt smølfesparke en bibliotikar?

I forgårs var jeg på et bibliotek. Jeg siger ikke hvilket. Men det var ret stort. Det var faktisk så tilpas stort at det havde en afdeling for historie med egen bibliotikar. Som jeg gik hen til for at få hjælp til at finde en bog om historie. Altså det var mere specifikt end som så, men det synes jeg ikke er væsentligt lige nu. Og den eneste hjælp hun gav mig var at henvise til at man kan søge på deres computere.
Så der stod jeg på herrens mark. Eller på et bibliotek. Og ledte efter bøger om noget meget, meget konkret, som jeg ikke havde titler eller forfattere på, og så kan jeg godt lige love for at jeg er dårlig til at bruge bibliotekers søgemaskiner. Men lige meget hvad jeg sagde nægtede damen bag skanken at ende mine lidelser, så jeg måtte nøjes med hvad jeg nu lige kunne finde. Hvilket overhovedet ikke er godt nok.
Fy for satan hvor jeg hader uservicemindede personer der arbejder med service.

No comments:

Post a Comment