Monday, September 6, 2010

Opsumering af introuge 2

Bare lige for at følge den til dørs...
Nej, jeg døde ikke af at tage på rustur, og ja i det store hele er jeg glad for at jeg gjorde det og ih hvor jeg hyggede mig og noget med at være social og folk er søde og vi krammede træer og drak os i hegnet.
Men helt ærligt. Mange tog hjem. Noget må have været over the top. Et eller andet har gjort at en så relativ stor del af mine medstuderende fandt det FOR overvældende at blive i fire dage.
Hvad jeg tror det kan være? Jeg tror måske at den uudtalte forventning om at alle drikker sig fra sans og samling trykker på et blødt punkt. Bare fordi jeg personligt kan finde ud af at sige nej er det jo ikke ensbetydende med at andre kan. Smider du alt, alt for lidt søvn oven i denne berusende cocktail af pres, kan jeg sådan set godt forstå at man kaster en halv dag og et større beløb efter at komme hjem.
Og så tror jeg endda at min rustur var ret mild.

No comments:

Post a Comment